NABILA MILLIE COPYRIGHT®

Thursday, May 19, 2011

:(


perasaan yang tak normal. hormon tak stabil..cuma nak luahkan perasaan je,,walaupun dah lama tapi aku rasa benda ni baru je jadi semalam. aku masih dapat rasa dan bayangkan yang dia ni masih kat situ,, makan kena suapkan, baju kena pakaikan, lapkan badan bila panas :( tapi bila bukak mata aku kat dunia realiti rupanya. aku bukan kat tahun keramat itu. terasa panas lagi air mata dia bila kena chemotherapy yang menyakitkan. macam baru je lagi rambut dia gugur sikit demi sikit. macam baru je lagi dia marah sebab tak nak tolong tukarkan lampin. terasa macam semalam je dia panggil mintak air sebab dahaga. terasa macam semalam dia mintak pasangkan tv sebab bosan duduk dalam wad. macam bau semalam tengok dia senyum sebab nak balik rumah. tapi apakan daya. dia dah melambai tangan dulu. T_T aku nak ikut tapi dia tak bagi, katanya perjalan hidup aku masih panjang lagi. banyak yang masih aku perlu tempuhi.

p/s : i miss u so much mummy

No comments:

Post a Comment